دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 شهريور 1402 - 20:02

وزنه‌برداری قهرمانی جهان| ناکامی ملی پوشان ایران در دسته 96 کیلوگرم

وزنه‌برداری قهرمانی جهان| ناکامی ملی پوشان ایران در دسته 96 کیلوگرم
۲ ملی پوش وزنه برداری کشورمان در دسته ۹۶ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان در یک ضرب به مدال نرسیدند.
کد خبر : 868065

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان عصر امروز در دسته ۹۶ کیلوگرم مردان، محمد زارعی و امیر حقوقی به روی تخته رفتند.

در یک ضرب و در حرکت اول محمد زارعی رکورد ۱۶۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در حرکت دوم ۱۶۶ کیلوگرم را انداخت. در حرکت سوم او توانست وزنه ۱۶۷ کیلویی را بالای سر ببرد و در نهایت هفتم شد.

همچین امیر حقوقی در حرکت اول یک ضرب ۱۶۶ کیلوگرم را بالای سر برد، و در حرکت دوم ۱۶۹ کیلوگرم را انداخت. او در حرکت سوم نتوانست وزنه ۱۷۰ کیلویی را مهار کند و هشتم شود.

در دو ضرب حقوقی در حرکت اول، ۲۰۶ کیلوگرم را بالای سر برد، اما در حرکت دوم، وزنه ۲۱۰ کیلوگرم را در حرکت قیچی انداخت و شانس گرفتن مدال را از دست داد. 

در حرکت سوم و پایانی، این وزنه بردار وزنه ۲۱۲ کیلوگرم را انتخاب کرد و او این وزنه را هم در هنگام حرکت قیچی انداخت و شانس گرفتن مدال دوضرب جهان را از دست داد.همچنین زارعی در حرکت اول دوضرب، وزنه ۱۹۳ کیلوگرم را زد، اما در حرکت دوم، وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را در همان ابتدای کار انداخت. 

زارعی در حرکت سوم و پایانی، وزنه ۲۰۱ کیلوگرم را هم انداخت.بدین ترتیب وزنه برداری ایران در این دسته به مدالی دست نیافت. تاکنون تنها مصطفی جوادی توانسته مدال طلا و عنوان قهرمانی را برای ایران از آن خود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته